Mennyibe kerül a szállítás?

1.  FoxPost csomagautomatára való rendelés XS-S-M-L méret bruttó 1.200.-

2.  FoxPost házhozszállítás esetén: XS-S méret bruttó: 2.500.- ft,  M méret: 3.400.- ft, L-XL méret 4.800.- ft

3.  Az utánvét összege: bruttó 350.- ft

Technikai információ FoxPost automata használatához: https://foxpost.hu/

A FOXPOST csomagautomaták segítségével egyszerűen, időtakarékosan és kényelmesen veheted át online rendelt termékeidet, összekötve a napi bevásárlást a csomagátvétellel. Mindezt ott, ahol neked épp útba esik! Ami pedig még ennél is szebb: nemcsak időt takarítasz meg, de a környezetet is kíméled, mert nem kell a futárnak házhoz mennie.

FIGYELEM!

Változás: a Foxpost automatákban elhelyezett csomagot 3 napig áll módodban átvenni. A 3. nap letelte után a fel nem vett csomagodat a FoxPost egy központi raktárba szállítja, melynek utólagos ügyintézése és annak költsége Rád hárul!   Kérjük figyelj a határidőkre! A csomag végleges visszaszállításának költsége szintén a megrendelőt terheli, melynek összege bruttó 800.- ft/csomag

INGYENES Szállítás

– Zöld Hétfő napokon (minden hónap első hétfőjén) 20.000.- Ft feletti vásárlásnál 3kg-ig

– 25.000.- Ft feletti vásárlásnál 3 kg súlyhatárig

 

Hogyan fizethetek a Webáruházban?

Áruházunkban többféle fizetési módozat választható:

  • banki átutalás
  • utánvétes fizetés a futárnak
  • és a megjelenített logók alapján bankkártyával történő fizetés.
Milyen gyorsan kapom meg a megvásárolt termékeket?

Csomagjainkat a futárszolgálat minden nap 15.00 óráig veszi fel, így aki ez idő előtt rendel, fizetési módjától függően 1-2 nap múlva kaphatja meg csomagját. Aki banki utalást választ a pénz beérkezésétől függően indítjuk csomagját, de ez sem több mint maximum 3 nap. 

Mennyire biztonságos vásárlásom a Webáruházban? Adataim titkosak?

Biztonságát szavatoljuk, adatait kereskedelmi és marketing célokra más  személy/cég/vállalkozás számára nem adjuk tovább. Betartjuk az Adatvédelmi törvények által előírt gyakorlatot. Személyes elérhetőségét(név, lakcím, telefonszám) csak a szállító partner (MPL futár) kapja meg a termék kiszállítása érdekében.

Megrendelésem után mi történik pontosan?

A rendszer jelzi az adminisztrációs felületen, hogy megrendelés érkezett, ennek fogadását visszajelezzük megrendelőnk felé. Fizetési módtól függően az arra illetékes kolléga indítja a termék csomagolását, a számlázást illetve a konkrét átadást a futárszolgálatnak. Amennyiben bármilyen technikai probléma, vagy termékhiány, terméksérülés miatt nem teljesíthető az adott rendelés, elektronikus úton tájékoztatjuk kedves ügyfelünket s egyeztetjük a továbbiakról. Ha ügyfelünk késlekedne a választott fizetési móddal, addig cégünk felfüggeszti a kiszállítás menetét.

Számlát kapok rendeléseimről?

Természetesen minden esetben, kézi illetve gépi a NAV és a pénzügyi törvényeknek megfelelő eredeti számlát küldünk a csomaggal együtt.